« Велика харта на свободите на английското кралство | Main | Добри практики за интеграция на бежанците с европейско финансиране »
Гражданският сектор в България: Публичен образ и медийни политики
By rraycheva | November 13, 2018
csos-in-bulgaria-public-image-media-representations
Доклад на Фондация „Медийна демокрация” с подкрепата на Български фонд за жените и Civitates – инициатива за филантропия, демокрация и солидарност в Европа. 2018.
Във фокуса на настоящото наблюдение са актуалните политики на представяне на гражданския сектор в изданията и каналите с най-голяма аудитория:
– вестници – трите водещи всекидневника „Телеграф“, „24 часа“ и „Труд“ и двата водещи седмичника „Уикенд“ и „Капитал“;
– информационни сайтове, които нямат печатна или електронна версия – Dir.bg, Vesti.bg, Blitz.bg, Dnes.bg, Dnevnik.bg;10
– телевизии – трите най-големи национални канала Нова телевизия, bTV и БНТ;
– радио – БНР и Дарик радио като водещите радиостанции с обществено-политически профил.
Периодът на мониторинг обхваща малко повече от година: от 1 октомври 2017 г. до 20 октомври 2018 г. Този достатъчно широк времеви периметър позволява да се регистрират количествени натрупвания и да се откроят тенденции.
Topics: Библиотека, Гражданско образование | Comments Off on Гражданският сектор в България: Публичен образ и медийни политики
Comments are closed.